Rabu, 11 Januari 2012

Azam 2012...apa eh??

Assalamualaikum...

Aduhai..dah masuk hari ke-11 tahun 2012... saya baru sempat update blog ni...hehehe.. Ok.. bagi memulakan tahun 2012.. saya nka buat transformasi... sana..sini..semua org sibut ngn transformasi.. saya pon terikut sama la..

Tahun 2012...saya telah mencapai impian KECIL saya... walaupun tak de la jadi cover majalah...dapat masuk muka skit jer pon..tapi rasa puas sebab dapat la merasa g photoshoot...ditemubual...then masuk muka dalam majalah.. bukan niat nak berbangga..tidak!! jauh sekali tidak..sebab ramai org dh jadi cover girl..relax jer... cuma saya sekadar berkongsi kegembiraan diri ni..dapat berkongsi sedikit pengalaman buat pedoman rakan yg lain...




Saya bercakap melalui pengalaman saya sendiri...buakan mudah untuk menghadapi kekecewaan dan kelukaan.. apapun...pada saya..kita kena kuat...jangan mudah mengalah..carilah kebahagian selagi mana kita hidup di muka bumi ini.. hidup ini terlalu singkat.. jangan kita sia-siakan.. Masalah yang datang tukarkan jadi peluang untuk kita berjuang demi mencapai kejayaan..(macam motivator pulak dah..)

Bila tengok kan..aduhai..muka saya..tembamnya macam kuih pau pulak..takpe la..gebu..hahahah...


so apa lagi... dapatkan Majalah Nur Edisi Januari 2012 sekarang..

NUR


nanti sambung citer lagi yer....


p/s: saya sedang buat persiapan ni...aduhai...byk lagi kena settle...siapa nk tolong ringankan beban sy??


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)