Jumaat, 16 Disember 2011

Lama Tak UPDATE Blog...

Assalamualaikum...

Saya rindu sangat nak menulis entri kat blog kesayangan ni. Kalau boleh hari2 saya nk tulis entri. Yelah...banyak perkara yg berlaku setiap hari. Pada saya menarik la kot. Teringin nk kongsi cerita ngn kwn2 Blogger sekalian. Tapi sejak akhir2 ni saya sangat2 BUSY!! bukan busy body... betul..saya sangat busy!!



Bila dah hujung2 tahun ni macam2 nk kena buat. nak submit SKT.. nak buat macam2 laporan... kalu ikutkan kerja kat opis ni memang tak pernah surat. Hari ni saje ada 2 meeting...directly... nak makan pun tak sempat. Saya sangat2 STRESS dengan keadaan di BKKL ni... BKKL tu apa?? BKKL tu nama singkatan bagi Bahagian Kawalan Kualiti Latihan. Saya selaku Ketua Unit Kualiti kat sini.

Hish...xmo la citer pasal kerja...bertambah stress nanti. Nak update Blog kt opis time rehat pon tak sempat.. bila malam..saya busy dengan aktiviti lain..hehehehe...semua terapi bagi saya...

Ok la..jam menunjukkan pukul 6.30 petang. Tinggal saya sorang2 je kat opis ni.. Jap lagi nak jumpa Mr. RH saya...Rindunya kat dia... Abang.. I MISS U....

Ok la.. Nanti kalu sempat saya update lagi... Koleksi gambar saya pun dh banyak..tak sempat nk upload kat FB dan kat Blog ni.Ok lah.. Terima kasih kpd kawan2 yg sudi baca entri merapu ni. Jumpa lagi di entri yang lain...


BYE!!!!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)