Rabu, 29 Mei 2013

Bersama ♥ Prof. Dr. Muhaya ♥

Assalamualaikum wbt.


Saya sangat meminati Prof. Dr. Muhaya. Beliau adalah salah seorang idola saya. Kenapa saya suka beliau? Banyak sebab-sebabnya. Bukan saya sahaja yang amat meminati beliau, malah ramai orang meminati dan mengagumi beliau juga.

Saya suka membaca buku karangan beliau. Apabila membaca buku tersebut, seolah-olah Prof berkata-kata di hadapan saya. Itu cuma imaginasi saya. Saya berkunjung ke perasmian butik Modest Culture di Bandar Putra Kajang pada 18 Mei 2013. Meriah sungguh majlis beliau. Biarlah foto yang menggambarkan segala kegembiraan dan keterujaan saya hari itu.


Ahmad Al-Fateh dan Bunga Yasmeen Aulia

Amboi..menjeling pulak


sejak kecil kena dedahkan dengan ilmu

Buku yang telah ditandatangani


akhirnya dapat bergambar dengan Prof. Dr.Muhaya


Biduanita Negara

memerhati Prof Muhaya ..macam tak percaya dapat bertemu beliau

kasih ayah...haus Cik Bunga

Kami bersama Prof Dr. Muhaya

Sahabat dunia akhirat..insyaallah..

persahabatan kami hingga ke hari ini


Hari tersebut merupakan kenangan yang terindah dalam hidup. Seronok dapat bertemu Prof. Dr. Muhaya yang menjadi idola ramai orang. Tapi ada yang lebih seronok dari itu. Nanti saya coretkan di dalam entri seterusnya


p/s: Terima kasih sahabatku Shadiya Abbas kerana merealisasikan impian kecil saya. ♥ 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)