Selasa, 18 Oktober 2011

1 Malaysia Training : BLOG

Minggu lepas saya terlibat lagi dengan kelas untuk Latihan 1 Malaysia. Sejak kelas tu start bln 4 hari tu..saya memang terlibat setiap bulan. Kali ni saya ditugaskan untuk mengajar Blog & Web Design. saya memang suka sgt2!! Sbb saya kan Blogger...dulu pun syaa pernah jadi Webmaster masa kerja kat Kolej Brindley tahun 2003 dulu.

Pengalaman mengajar??? erm.. so far... memang best. Walaupun berbagai cabaran yang dihadapi...pengalaman tu memang menarik. kadang2 dapat student yang superb..kadang2 dapat yg so-so jer... yang slow pon tak kurang jugak. Tapi yangs eronoknya..saya jumpa dengan berbagai ragam orang. sedikit sebanyak saya dapat kongsikan ilmu & kemahiran yang saya miliki...

Kelas Blog & Web Design tu kami...Nur Azua Rahim dan saya sendiri mengajar pada minggu lepas... first time saya ajar kursus ni..Selalu saya ajar Office Application dan Adobe Photoshop.. bila kena mengajar kursus cuak la jugak..sebab tak sempat nak prepaer sangat....aduhai..nak ajar apa ?? macam ne nak mengajar??

Nasib baik la Nadiah Ahmad dan Azhari Salleh sporting...siap sharing nota dengan kami.. so...memudahkan lah kami sedikit sebanyak... Saya memang tak prepare sangat tuk kelas ni..tapi berbekalkan pengalaman yang ada...since saya jugak aktif berblog sejak akhir2 ni...so...kiranya misi  kali ni berjaya la..

Semua student2 saya dah berjaya ada blog sendiri... Tahniah!!!!



masa presentation...saya suruh semua orang present hasil kerja masing2....


ini pic bersama semua peserta kursus hari tu...
first time saya amek gambar dengan semua student...selalu tak ambil pun..
...huhuhuu...



semua ada 17 orang..tapi ada 3 orang tak datang...



p/s: sesiapa yang berminat nak join kursus Latihan 1 Malaysia ni...pendaftaran masih dibuka. jom la join...PERCUMA tau!!!!











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)