Selasa, 29 November 2011

11,111...??? My 1st Give Away....

Assalamualaikum w.b.t....

Tadi kan....Saya tengok viewer saya dah ada 11, 072....tetiba rasa mcm nk buat GA la... Hadiahnya ape eh??? Erm... apa kata kalau saya hadiahkan tiket wayang  kepada viewer bertuah ke 11,111....

saya ambil dari google jer ni....


Nak tengok filem apa??? erm...tak kisah la filem ape... tapi viewer bertuah tu saya nak ajak dia dengan pasangan dia tengok wayang dengan saya dan Mr. RH saya.

Panggung wayang kat mana??? ....erm... sekitar Lembah Klang la... kalau viewer bertuah tu duk jauh...meh la datang KL @ Klang Valley....


kat GSC ok??

tak pon....


kat MBO...


atau pun 



kat TGV ???


Ok..kepada viewer ke 11,111...s.
Cara nak menang hadiah 1st Give Away dari saya...amatlah mudah dan senang.....
anda hanya perlu lakukan 3 step ini :


1. Jadi viewer ke 11,111.
2. Copy-paste screen shoot / print screen yang membuktikan anda viewer ke 11,111 tu...
3. email saya....najahmadi@yahoo.com atau PM saya kt FB saya...


Erm.....mudah kan?? semudah 1...2....3... senang je...

So apa lagi.....jom kita g tengok wayang!! nnt decide la citer apa nak tengok... saya tak kisah....
Apa tunggu lagi??? Cepat2!!!



p/s : Mr. RH...sayang sponsor tiket yer?? hehehehe... TQ sayang ;-)







2 ulasan:

  1. saya...saya...tapi tak sempat nak print screen dah naik angkanya huhuhuhu....

    BalasPadam
  2. tu la...xde yg claim hadiah ni.....

    BalasPadam

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)