Selasa, 29 November 2011

Doodle: Cik Dil..ooo...Cik Dil...awak memang superb!!!


Tadi saya belek2 blog Cik Dil... Siapa yg x kenal Cik Dil?? Sila angkat tangan!!! Saya percaya mesti ramai peminat doodle kenal siapa Cik Dil...pemilik Blog http://semanisepal90.blogspot.com/... Jangan segan silu... siapa yg tak kenal sila kunjungi blog beliau yer....

Kali ini Cik Dilkongsikan hasil jejari kreatif dia lagi... Saya memang minat sgt ngan hasil kerja dia...comel sangat... tengah berangan nk buat kad kawin saya nnt versi doodle... tgh lan nk order ngn Cik Dil... Moga2 Cik Dil tak keberayan la nk design Couple Doodle untuk saya dan Mr.RH nanti..

Nak tengok tak doodle copule yg baru Cik Dil buat??

.
.
.
.
.
.


Mr. RH ................Mrs. RH


Sangat comel kan!!!!

Cik Dil nanti design tuk kad kawin saya yer...... nnt saya bagi detail... masih duk berangan lagi nk design mcm ner.. saya ni...nama je cikgu photoshop...tp saya malas nk melukis..  tak berbakat mcam Cik Dil...Cik Tempe... dan blogger2 lain yg kreatif tu...


Saya buat entri khas ni tuk Cik Dil.... dengan harapan...nnt Cik Dil nak sponsor design kad kawin sy nnt... hehehe... ( xde la...sy ikhlas bwt entri ni tuk Cik Dil)


Saya duk tunggu doodle dari Alif Ismail gak ni... Bila la dia nk buatkan yer???


p/s : Mr.RH...kita buat kad kawin ala2 doodle bleh tak sayang?? cuba tengok ni...sweet kan???




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)