Selasa, 29 November 2011

Segmen : GiveAway by Fiqa


Kali ni saya nak join GA lagi... Saya memang nudah tertarik dengan GA yang akan bagi hadiah Doodle.. kalau GA lain saya takde la teruja sangat....Kali ni saya join GA anjuran Syafiqa Sallehin....nak tahu apa hadiah dia??? syok tau... dia nak hadiahkan dooble kepada 3 pemenang bertuah..

Kalu anda semua nak menang...sila ikut step ini :

1.buat entry bertajuk GiveAway by fiqa dan linkkan ke blog dia : DONE
2.paste banner di entry tersebut : DONE
3.dalam entry tersebut bagitahu kenapa korang suka doodle : DONE
4.kemudian copy url entry tersebut dan letakkan di bahagian komen entry dia : DONE

Cik fiqa....

Nape saya suka doodle??? saya suka doodle sebab doodle tu comel...cute ...cantik... 3C
pastu....saya suka doodle sebab macam dah trend pulak semua orang suka doodle...saya ada cuba2 buat doodle sendiri... cuba tengok entri saya INI...dan INI JUGA.... tapi tak berapa nak comel...cute...cute..macam blogger2 lain buat....

So...besarlah harapan saya...agar Cik Fiqa pilih saya sebagai pemenang bertuah tu....kalau menang kan...saya nak Cik Fiqa buatkan doodle couple.... Sebab...saya nak buat kad kahwin saya dan Mr. RH nanti...tema doodle... menarik kan??? Doodle Cik Fiqa akan kami abadikan sempena hari bersejarah dalam hidup kami nanti....nanti Cik Fiqa bakal jadi VVIP manjlis kenduri kahwin kami nanti...Ok tak?? 

OK Cik Fiqa...kata2 terakhir....ni kiranya untuk meraih undi la....sila la pilih saya yer....boleh la..please.......


So...blogger2 lain...apa lagi...meh la join segmen GA Cik Fiqa kita.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)