Jumaat, 31 Disember 2010

My Story : Azam Baru 2011


Azam tahun 2011

Apa azam tahun 2011 anda semua?? Mesti panjang senarainya kan?? Untuk saya sndiri..memang ada banyak target dan gol saya untuk 2011. Tapi saya pecahkan ikut kategori la; kategori kerjaya,  kategori personal dan  kategori keluarga. Tetapi apa yang ingin saya kongsikan adalah kategori kerjaya. Antaranya adalah seperti berkut:
  1. Bangunkan Mobile Application School of Life (jangkaan siap Feb 2011)
  2. Pembentangan kertas teknikal NCET di JMTI (April 2011)
  3. Terbitkan buku mengenai Pengurusan Projek ICT ( jangkaan siap Mac 2011)
  4. Sambung pengajian ke peringkat PhD (mulai Julai 2011)


Setakat ni baru 4 projek besar untuk kerjaya saya. Masih banyak yang berlegar-legar di fikiran ini. Tetapi kalau perancangannya terlalu banyak dan tidak teratur, pelaksanaan projek-projek ini akan jadi kelam-kabut juga kan. Tak mengapa la. FOKUS dulu yang ini. Kira ini target suku tahun 2011 la ye.

Moga-moga Allah mempermudahkan semua urusan saya dan rakan kongsi saya kelak. Biarlah semuanya berjalan lancar seperti yang dirancangkan. AMIN.
Erm..bagaimana dengan kalian semua?? Kongsi-kongsikan lah…boleh??


xoxo
Safinatunnajah Ahmadi
31 Disember 2010


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)