Jumaat, 16 September 2011

Fanpage : bajet artis ker???



tak tahu kenapa..saya tergerak nak buat fanpage ni...
bukanlah bajet diri ni artis sampai perlu ada fanpage kan..
tapi saya selalu dpt friends request..kadang2 dari orang yang tak kenal saya. 
bukan saya taknak accept...
tapi entah la...
pada saya kalau siapa yang saya tak betul2 kenal...
saya tak add dia...
minta maaf banyak2
so, kalau sesiapa yang betul2 nak kenal saya....
 boleh la follow saya kat blog ni... setakat ni saya dah ada 108 follower... 
lepas join segmen...bertambah2 follower saya dengan jayanya... 
saya suka!!!! 
nak minta jasa baik kawan2 semua untuk like kat sini 
dan kalau memang nk sangat berkomunikasi dengan saya...
sila lah kunjungi saya di sana eh. LIKE!


saya memang tak reti nak buat fanpages ni. main buat jer....
 kalau u all suka sila la LIKE okey!!!



p/s: ini entri meraih undi...sila UNDI saya ok!!! sebenarnya saya nak launch fanpage ni masa birthday saya...tapi excited la pulak..xpe la ambil sempena Hari Malaysia..akan ingat sampai bila2...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)