Jumaat, 9 September 2011

Tutti Fruitti...siapa yang x LIKE kan???


Assalamualaikum....

huh...lamanya tak update story kt blog.. raya pon takde entry...lor..kan raya...baik pergi beraya daripada duk mengadap blo kan...lagipun siapa nk baca pon kan??? hehehe

saya amek cuti raya lama......
start cuti 26.08.2011 sampai la 6.09.2011. 
amek cuti lama pon bukan balik beraya kat kampung pun...
huhuhu...

erm...ape cerita pasal raya...
.
.
.
STOP



ni nak cerita pasal TUTTI FRUITTI la...
siapa yang TAK SUKA makan yoghurt??? 
siapa yang tak suka makan aiskrim??
siapa yang tak suka makan kedua-dua benda ni...
mesti x suka Tutti Fruitti ni...
sebab..rasa dia adalah gabungan yoghurt & aiskrim...

saya sangat2 SUKA makan yoghurt & aiskrim...
oleh sebab itu saya memang sangat2 suka Tutti Fruitti ni...

first time makan masa kat Sunway Pyramid...tak ingat bila tapi lama sgt dh..masa kedai dia mula2 buka kt situ....memang best... kalau murah..mahunya hari2 saya makan benda alah ni......



siapa yang tak tahu sila ikut arahan ni yer....


saya pilih cup paling kecik jer....(konon la nak amek sket jer)

pastu g kat mesin ni...pilih ler flavour ape yg korang nak....


saya pilih strawberry...peach....red velvet....
ikut hati nk je amek semua flavour tu..
tp kawan2 saya ada...so bleh rasa yang derang punya...hehehehe


ni la kawan2 saya...hasfa & azua....sedang khusyuk mengisi cup masing2....
dah penuhkan cup tu...terus pergi dekat kaunter ni....


kat tepi tu ada macam2 topping.....memang best!!!


strawberry..kiwi...longan..pisang...macam2 la ade...blom lg macam2 jenis kacang2...macam2 jenis choclate rice la...choclate chip la...tp x snap plak..sbb x sabar nk makan dah...hehehe



yang ni saya punya...tengok...penuh cup tu...nasib la tak ambik cup yang besar..mahu gak saya penuhkan...
ni pun dah kena RM 13.25... huh! memang mahal sket la... tak kisah...
yang penting sangat2 sedap... puas hati.....hati senang...gembira!!!! hahaha


tengok...wajah2 gembira kami..... senyuman Azua paling manis & menawan...macam iklan colgate kan... hahaha


tara....licin sudah...cup Hasfa pun saya yang habiskan...hahaha..kalau tak rugi woooooo ....
dah la mahal...pastu sedap...mana bleh lepaskan....hehehe


p/s: sok pon ingat nak pergi cari lagi la....siapa nak belanje saya angkat tangan???? bleh la...duit raya korg banyak kan tahun ni....saya tak dapat duit raya.....bleh la...belanje eh.......


















2 ulasan:

  1. hehe sedapkan...aku kena rm29...tapi share anak beranak la...kukuikui...

    BalasPadam
  2. RM29.00?? hohoho... tp berbaloi2....

    BalasPadam

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)