Ahad, 25 September 2011

Rumah Terbuka AidilFitri 2011


Alhamdulillah..pada 24 September 2011 bersamaan 26 Syawal 1342H majlis Rumah Terbuka AidilFitri yang dirancangkan telah selesai dan berjalan lancar. Pada mulanya memang tak rancang pun nka buat open-house. tapi rindu kat kawan2. kalau buat openhouse senang derang nak datang & dapatlah berkumpul sama2.

Walaupun tarikh asal telah diubah beberapa kali kerana berlaku pertindihan dengan majls kawan2 yang lain..tapi memang x dapat nak dielakkan juga. Jadi saya mhon maaf kepada rakan2 yang telah menjemput saya hadir ke majlis mereka. Hajat dihati memang nak sangat datang. Tapi apakan daya...xpe la..next year insyallah.. memang kena pakat ramai2 dan bwt jadul yang betul2 la....

Terima kasih kepada semua tetamu yang hadir. Kehadiran kalian sangat bermakna. Moga ukhwah ini akan berkekalan hingga ke akhirnya...erm..malas nak nak story-mory... layan kenangan semasa majlis kat rumah saya ni..kalau nak tengok full-version..jenguk la FB saya ye :)



Menu : nasi impit, kuah kacang,-ayam, rendang daging, daging masak kicap, mee kari, lepat pulut-special, bubur kacang durian, puding jagung, tembikai, minuman-rozell special-home made


tetamu pertama saya Fizah 



sepupu saya Dewi Ilyanah


bersama sepupu sepapat




opis-mate saya Kak Gee






BFF saya : sayang kamu!!!





Opis-mate saya : Nadiah Ahmad & keluarga






sesi MERISIK..hahaha


BFF saya :)




p/s: mohon maats atas segala kekurangan sepanjang majlis tersebut

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)