Rabu, 21 September 2011

My Dreams Come True ♥



Hari tu masa birthday saya  19 September 2011 , saya ada buat wish-list kan. 
Saya senaraikan 10 benda yang saya teringin sangat sempena hari jadi saya. 


Alhamdulillah..
kebanyakannya dah tercapai....
SERONOK sangat!!!


Antara yang hadiah saya dapat adalah :


Gucci Envy Me from Mr. RH

ring from Mr. RH



dinner with Mr. RH




Birthday celebration with my BFF : Hasfa dan Fadila




handbag : satu color putih...satu lagi jenis fabrik color brown....by myself




kasut: warna putih..by my myself


Best kan!!! 
kalau macam tu saya nak birthday hari2...
 Boleh??? hehehe

agak2 la kan..yang balance tu sape nak bagi yer???


Dear Mr. RH,

Sayang minta salah satu jer...
tapi awak dah bagi 3... 
so... memang saya sayang awak lebih la +++++
so....saya bagi 3 biji L♥VE

♥ ♥ ♥

...awak...
saya nak BUNGA
Saya suka rose tau!!

bajet Mr. RH akan tunaikan lah...
tapi....saya tahu awak akan tunaikan kan?? 


Terima kasih!!!
Saya betul2 terharu tau!

saya awak semua












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)