Ahad, 18 September 2011

Nak LELAKI yang macam mana??




Soalan-soalan berikut ditujukan khas buat yang belum bercinta, sedang bercinta, bertunang atau kepada yang sedang merancang untuk mendirikan rumah tangga. kepada mereka yang dah berkahwin...maaf la ye... anda dah tak boleh buat pilihan lagi.. tapi boleh la minta pasangan anda UPGRADE sket2 eh....


Bagi yang belum ada calon lagi senang... boleh gunakan check-list ini jer sebelum mengambil keputusan untuk menjalinkan hubungan dengan seseorang... tak payah susah-susah. Okey...Persoalannya ialah lelaki macam mana yang anda mahukan dalam hidup anda???

  1. TINGGI, atau yang tinggi imannya?
  2. HENSEM, atau yangg hensem akhlaknya?
  3. TEGAP, atau yang tegap akidahnya?
  4. COMEL, atau yang comel ibadatnya?
  5. COOL, atau yang cool kesabarannya?
  6. PUTIH, atau yang putih hatinya?
  7. CUTE, atau yang cute tawadduknya?
  8. KAYA, atau yang kaya ilmunya?
  9. PEMALU, atau yang pemalu kepada dosanya?
  10. GAGAH, atau yang gagah melawan nafsunya?


Jadi, suka yang mana? Kalau saya pilih SEMUA yang ada. hehehe... Alhamdulillah...saya rasa calon yang saya pilih tu memang dah ada semua kriteria di atas. dan sebab tu juga saya pilih dia!! Saya amat bersyukur kerana dipertemukan dengan insan sebaik dia. Saya amat yakin dia mampu menjadi IMAM untuk memimpin keluarga kami nanti. So, awak dapat markah penuh la ye... 10/10...hehehe...






p/s: awak....terima kasih atas segalanya... saya ♥sayang♥ awak tau!!










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LIKE eh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

cinta (62) agama (58) islam (27) friends (24) jodoh (18) idea (13) doodles (9) career (8) mood (7) follower (5)